خرس‌های رنگارنگ مهربانی که مجهز به نیرویی خارق العاده و عجیب بودند،عجیب از این نظر که قادر بودند هر بدی را به خوبی تبدیل کنند؛ از تلفیق قدرت با نیت دل‌های مهربان این موجودات دوست داشتنی ، بچه‌‌ها می‌توانستند جهان آرمانی به دور از خشونت،تنفر و خصوصیات بد انسانی را ببینند، نتیجه اینکه این کارتون در ایجاد آرامش برای کودکان بسیار مفید به نظر می‌رسید.
کد خبر: ۱۴۰۶۷۹۱
نویسنده مریم فلاح

 خرس‌های مهربان که در دهکده ای کوچک زندگی می‌کردند هر کدامشان دارای ویژگی خاصی بودند و مشکلات انسان‌‌ها و کوکان را حل می‌کردند! محل زندگی آنها هم مکانی جادویی در دور دست، یک جایی بالای ابرها و بر روی رنگین کمانی الوان و درخشان بود. هر خرسی هم بر اساس کارایی و وظیفه ای که داشت به نامی خوانده می‌شد. از مشخصات بارز این خرس‌‌ها که باعث می‌شد از تمام خرس‌های کارتونی متفاوت شوند ، نوری بود که از وسط سینه شان بیرون می‌زد و قتی در کنار هم قرار می‌گرفتند تمثیلی از رنگین کمان می‌شدند.
مجموعه پویانمایی "خرس‌های مهربون"، (به انگلیسی: The Care Bears) محصول مشترک آمریکا، فرانسه وکانادا بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۸ میلادی در ۴ فصل به کارگردانی "لیندا دنهام" و"النا کوچاریک"ساخته شد.

تعداد بازدید : 25
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها